Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Testiviestejä
[quote pid="25" dateline="1616359616"]
Minäkin kokeilen lähettää testiviestin. Saa nähdä tuleeko tämä viestiketjun jatkoksi. Undecided 
Summerflower 
[/quote]

Summerflower,
Siististi se testiviestisi tuli viestiketjun jatkoksi. Mutta kirjoita seuraavalla kerralla "Summerflower" kenttään "Username", vaikka et olisikaan rekisteröitynyt, niin se tulee lähettäjän nimeksi. Nyt siinä lukee "Guest".
Reply
No niin, tässä uusi testiviesti. Nyt lisäsin käyttäjänimeni "Username" -kenttään. Kovin sekavalta tämä ketju vaikuttaa, koska sama viesti näkyy moneen kertaan. Ja tuosta peukutuksesta en ymmärrä miten se onnistuu ja kiva olisi tietää miten sivuston saa vaihdettua suomenkieliseksi.
Reply
Summerflower,
Olen samaa mieltä, että tämä näyttää sekavalta, jos ihmiset eivät osaa poistaa lähtevästä viestistä saadun viestin kopiota. Ainakin tietokoneella se on ihan helppo tehdä. Se saatu viesti on tässä quote-sanojen välissä. Sen pitäisi olla omassa pienessä ikkunassa, kuten esim. Anna-lehden keskustelussa oli ja tässäkin se on siinä vaiheessa, kun on vasta kirjoittamassa omaa vastausta. 
Timontti
Reply
Thumbs Up 
Olen hiukan testaillut, mitä rekisteröitymätön vierailija pystyy tekemään. En onnistunut peukuttamaan muiden kirjoittamia viestejä. Tähän omaan viestiin voin näköjään valita ylärivistä yhden symbolin. Valitsen nyt sen yläpeukun, mutta en näe ennen tämän esikatselua, minne se tulee. Tuosta vasemmalla puolella olevasta "Smiles"-ruudusta voi tähän lisätä vaikka kuinka monta hymiötä, jotka tulevat tässä heti näkyviin: 
Smile  Cool  Angry  Heart Exclamation  Huh Idea Cry My Sick Idea  Angel At Dodgy jne

PS: Sillä ylärivillä valittavalla ikonilla voi näköjään merkitä vain sen oman viestinsä eli tavallaan tiivistää sen sanoman, onko se esim. kysymys, idea, vastalause, suosionosoitus, tms.
Reply
Minulla ei tässä viestin kirjoituskentässä näy aikaisempia viestejä ollenkaan, ei tarvitse poistaa mitään. Kirjoitan "New Reply" -painikkeesta avautuvaan laatikkoon eikä kyllä tuossa "Quick Reply" -laatikossakaan näy aikaisempia viestejä. Kirjoitan näitä tabletilla ja samannäköisiltä nuo molemmat laatikot näyttävät myös puhelimella, ei siis näy aikaisemmat muiden kirjoittamat viestit.
Reply
Summerflower,
Hyvä niin. Se saatu viesti tulee oman viestin alkuun, jos aloittaa oman painamalla saadun viestin alareunassa olevaa painiketta "Reply".
Reply
Aika nopeasti edellinen sivu täyttyi  Shy Jos  kirjoittaa aina uuden viestin
ehkei se sitten näy moneen kertaan. Kokeilen niin vastedes.
Kiva, että tykkäyspainikeasiakin selvisin, siis onnistuu vain rekisteröityneenä.
Reply
Exclamation 
Eva-Hannele, ei rekisteröitynytkään käyttäjä voi merkitä peukkua toisen ihmisen kirjoittamaan viestiin, mutta oman viestinsä voi jokainen merkitä yhdellä kirjoitusikkunan yläpuolella olevista ikoneista. Esimerkiksi valitsen tähän viestiin huutomerkin. Niillä voi siis ilmaista, minkä henkiseksi on oman viestinsä tarkoittanut.
Timontti, kirjautumatta omalla nimellään
Reply
Information 
Tämä foorumiohjelma "MyBB" on käännetty englannista noin 30:lle kielelle, mutta valitettavasti ei vielä suomeksi.  Näin ollen kaikki se, mitä täällä näkyyy suomen kielellä, on minun kirjoittamaa ohjeistusta. Fyysisesti tämä sijaitsee samalla web-palvelimella kuin Ahjos.net eli Los Angelesissa Kaliforniassa. Sieltä tällaiset palvelut saa kätevämmin ja halvemmalla kuin Suomesta. Systeemin kellon olen kuitenkin laittanut Suomen aikaan. 

Nimi "MyBB" tulee siitä, että tämä on Bulletin Board (ilmoitustaulu), jonka sisältö on (alun perin erään suomalaisen miehen kehittämässä) MySQL-tietokannassa. Ohjelmointikielenä on PHP, kuten selaimen osoiterivillä toisinaan näkyy.

Timontti

PS: Viestin yläosassa olevaan ikkunaan "Post Subject:" kirjoittamani viestin aihe ei tullut ollenkaan näkyviin!
Reply
Kokeilenpas miten tämä toimii...Nyt kun olen taas alkanut katsoa sarjaa(olin melkein vuoden katsomatta)niin olisi taas kiva välillä lukea Timontin ja muidenkin viestejä ja välillä keskustella. Harmi kun se Annan keskustelupalsta poistettiin. En kyllä tajua mihin se nimimerkki kirjoitetaan...

T. Scarlett
Reply

[-]
Quick Reply

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)

Forum Jump:

Users browsing this thread: 22 Guest(s)